G-B570M527NK

اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی

اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی (2)

امیر اکبری

 Hematology Outlines

بسیاری از ما ممکن است علیرغم برخورداری از دانش کافی در زمینه‌ای، بخشی از آن را به دست فراموشی سپرده باشیم. آموزش و بازآموزی امری است که در هر سطحی از دانش که باشیم، نقش خود را در زندگی حرفه‌ای ما بازی می‌کند. دنیای تکنولوژی از بخش آموزش و بازآموزی نیز غافل نمانده و سعی کرده است به نحو مؤثری پاسخ به این خواسته‌ی ما را برآورده کند. در زمینه آزمایشگاهی اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند که مطالب علمی را به شیوه کاربرپسندی در اختیار ما قرار می‌دهند، مطالبی که برای افراد تازه‌وارد می‌تواند ابزاری آموزشی و برای کارکشته‌ها، ابزار یادآوری شایسته‌ای باشد. ازجمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به اپلیکیشن‌هایی درزمینهٔ هماتولوژی اشاره کرد؛ یکی از این اپلیکیشن ها Hematology Outlines است که شامل دو بخش تحت عنوان Glossary (واژه‌نامه) و Atlas (اطلس) می‌باشد.

در قسمت Glossary شما دسترسی بسیار خوبی به لغات و اصطلاحات مهم و رایج هماتولوژی و تعاریف جامع و تصاویر موردنیاز برای درک آن‌ها خواهید داشت.

اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی

در قسمت Atlas نیز شما به نقشه‌ای جامع از محتوای اطلس که در قالب نمودار دسته‌بندی شده است دسترسی داشته و با استفاده از آن،  می‌توانید بخش موردنظر خود را انتخاب نموده و به مشاهده و استفاده از آن بپردازید. با مراجعه به سایت hematologyoutlines.com می‌توانید این ابزار آموزشی مفید را دانلود نمایید.

اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی

اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی

اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی

Lab Values Reference

داشتن یک اطّلاعات جامع و در دسترس از کلیّات و جزئیات تست‌های آزمایشگاهی، امری ضروری برای دست‌اندرکاران امر سلامت است. امکان داشتن این اطّلاعات در تلفن همراه، امکانی مناسب برای در دسترس سازی این اطّلاعات در مدّتی کوتاه است.  اپلیکیشن Lab Values Reference این امکان را به شما می‌دهد تا اطّلاعات موردنیاز خود را در ارتباط با تست‌های مختلف آزمایشگاهی در دسترس داشته باشید.

  اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی

این اپلیکیشن دارای اطّلاعات از پیش تعیین‌شده‌ای می‌باشد که سازنده آن اعلام می‌دارد جهت اطّلاعات عمومی استفاده شود امّا نکته‌ای که این نرم‌افزار را برای دست‌اندرکاران بهداشت و درمان کارآمد می‌کند، آن است که می‌توانید اطّلاعات آن را ویرایش کرده و یا تست‌های موردنظر خود را شخصاً به برنامه افزوده و اطّلاعات مرتبط با آن را نیز در برنامه ذخیره کنید تا در مواقع لزوم بتوانید به آن رجوع کنید.

اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی

 دسته‌بندی تست‌های آزمایشگاهی، بر اساس پنل و یا سیستم‌های بدن، از دیگر ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن به‌حساب می‌آید. این برنامه هم‌اکنون در App Store در دسترس است.

 

اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی

اپلیکیشن‌های آزمایشگاهی

 برای دانلود پی دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید

پاسخی قرار دهید

ایمیل شما هنوز ثبت نشده است.

slot deposit qris