مدیریت عدم انطباق در حوزه رضایتمندی مراجعین آزمایشگاه

مدیریت عدم انطباق در حوزه رضایتمندی مراجعین آزمایشگاه (قسمت اول) تهیه و تنظیم: دکتر مهرداد ونکی مشاور و مدرس تضمین کیفیت، آزمایشگاه پاتوبیولوژی فروردین، دارنده اولین لوح کیفیت در استان تهران   مقدمه: مهم‌ترین عنصر پایداری هر سازمان موفق، مشتریان وفادار و پایدار (اعم از مشتریان داخلی و خارجی) آن سازمان می‌باشد و در واقع … ادامه خواندن مدیریت عدم انطباق در حوزه رضایتمندی مراجعین آزمایشگاه