مدیریت عدم انطباق در حوزه رضایتمندی مراجعین آزمایشگاه
مدیریت عدم انطباق در حوزه رضایتمندی مراجعین آزمایشگاه (قسمت اول) تهیه و تنظیم: دکتر مهرداد ونکی مشاور و مدرس تضمین کیفیت، آزمایشگاه پاتوبیولوژی فروردین، دارنده اولین لوح کیفیت در استان تهران مقدمه: مهمترین عنصر پایداری هر سازمان موفق، مشتریان وفادار و پایدار (اعم از مشتریان داخلی و خارجی) آن سازمان میباشد و در واقع … ادامه خواندن مدیریت عدم انطباق در حوزه رضایتمندی مراجعین آزمایشگاه
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.